Promocja Wiosenna

 

Promocja Wiosenna

O K A M PA N I I :
Tegoroczna wiosenna kampania sprzedażowa odbędzie się pod hasłem „Promocja Wiosenna -10% na wybrane okna”. Koncepcja kreatywna jest wynikiem nowego podejścia do komunikatów promocyjnych marki OKNOPLAST, któremu przyświecają trzy główne hasła: minimalizm,standaryzacja, premium.
Przyjęty kierunek będzie konsekwentnie wykorzystywany w nowych promocjach sprzedażowych. Spójny układ, minimalistyczne grafiki i prosty przekaz, będą wzbogacane delikatnymi akcentami, nawiązującymi do regulaminów promocji i ich wyróżników. Efektem takich zabiegów ma być wzmocnienie siły naszych przekazów, mocniejsze skojarzenie z marką oraz nadanie im charakteru marki premium.
Dlatego w nowej odsłonie promocji wiosennej decydujemy się na Leśną Zieleń, która wykorzystywana jest w komunikacji marek luxury i nawiązuje do okresu wiosennego. Kolor kontrastuje z naszą charakterystyczną typografią, którą tutaj przyozdabiamy elementami złotego, dzięki temu przekaz staje się czytelny, zrozumiały i atrakcyjny.

Tegoroczne działania centralne skupiamy wokół digitalu, gdzie zintensyfikujemy aktywność marki. W ramach działań w internecie rozpoczniemy emisję bannerów reklamowych i mailingów, które informują o promocji oraz mają nakłonić do skorzystania z rabatów, jak również do odwiedzenia naszej strony www i salonów sprzedaży. Kampania będzie realizowana na takich portalach jak WP, Interia, Onet, Gazeta, Polskapress oraz w całej sieci reklamowej Google, obejmuje zasięgiem 95% użytkowników internetu, Youtube, Facebook i Instagram. Dodatkowo uruchomiona zostanie także wysyłka mailowa.

Więcej tutaj

 

Notatnik podręczny